Thursday 22 March 2012

kerja pertama ku.

Impian aku mmg nk jd pendidik, tapi aku xpernah mimpi pun aku akan jd pendidik yg sebegini spesial...huhu. knp aku ckp spesial? coz aku tlah menjadi salah seorang guru kpd pelajar2 istimewa di SK Jabi. Ni kira pengalamn pertama aku berhadapan ngn org istimewa. serius, mula2 mmg kekok coz xbiase. tp lama2 bila di tenung n bergaul dgn diorang rasa bahagia, bangga, sebak pun ada. yela xsangka ada insan mcm ni tp ttap berusaha tuk blajar.
impian aku slama ni hanya tuk jd lecturer di mana2 institusi kemahiran. tp aku ambil kerja ni as experience. rasa bangga bila dpt ajar diorang coz sume org tahu ketabahan guru yg mengajar insan seperti ini. Gaji aku xbesar pun, tp apa yg aku fkir skg hanya buat kerana Allah n tuk menjadi lebih matang.

No comments:

Post a Comment